onsdag 9 december 2009

Tomt.......

Godkväll på er!

Just för tillfället känns det TOMT! Jimi och Tarzan åkte hem nu sent ikväll :( Är ju bara van med att vi skiljs åt på morgnarna, känns konstigt när det blir på kvällen... det är liksom aldrig tyst sen helt plötsligt blir det dödstyst istället!!! Avskyr detta! Men jag får trösta mig med att vi haft en bra kväll tillsammans :) Vi åt gott och skedade i soffan :D När jag kom hem idag stack vi iväg ut och handlade alla gemensamma julklappar. Det gick hyffsat fort men då visste vi vad vi skulle ha till alla också :) Vi kunde inte låta bli att köpa något åt oss själva heller haha... Jag kanske tar mig en vända ut själv imorgon igen, tror att det får bli någon mer julklapp till Mr Hansson ;)

Under eftermiddagen fick jag även ett MYCKET glädjande samtal! Bara att hålla tummarna nu!!! Spännande!!!

Äsch...jag är för trött för att orka skriva något mer vettigt...

Tjo.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar