måndag 14 december 2009

Luciafirande

Då var det måndag igen (Insåg igår att det är sista HELA veckan för mig som Örebroare). I eftermidddags hade vi luciafirande på min avdelning :) åååh vad fina barnen var och vad duktiga de var!!! Åååh vad glada föräldrarna blev för paketen! Åååh vad de gillade dikten (som jag hade med i ett tidigare inlägg). Den uppskattades verkligen!!! Många blöta ögon ;) Det blev en riktigt mysig eftermiddag sen med fika och julpyssel och en massa prat med föräldrar. Och jag hade en hel drös med julklappar med mig hem + att jag fick lite extra eftersom jag slutar snart... Såååå fint alltihop! Nu känns det verkligen på riktigt! Tårarna kom nu när jag kom hem :( VAD JAG KOMMER SAKNA ALLA BARNEN!!!!! De betyder så mkt för mig och man kan ju säga att tack vare dem har jag vuxit som människa. Både privat och i min yrkesroll...det kan jag då säga! Älskar hela högen!!! Fick ett så gulligt kort som jag lägger in i slutet av inlägget...

Helgen har också den varit bra! Det blev idol och tacomys i Hammarn i fredags. Dock var det fel Idol som vann men men... man kan inte få allt här i världen (vilket för övrigt en hel del människor borde tänka på). Men ojoj vad mysigt vi hade det! Så jädrans skönt och avslappnat när vi är där :)

På lördagen åkte vi till Ekshärad till Jimis bror med familj och hälsade på. Hans bror fyllde 50 i veckan så...det var jättetrevligt! Och så fick jag mysa med goooa lilla Elvira :D Kvällen spenderades i svärmors soffa med Robinson! Mamma kom också dit och var med :)

Igår gjorde vi lite allt möjligt fix och sen åt vi ostrullader, klyftpotatis mm till middag. Har ju en mästerkock till karl ;)

Såååå nu kommer bilden...har annat att göra nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar