tisdag 1 december 2009

Julklappshandling

Phuuuuu kom precis hem efter en tur till Marieberg för lite julklappsshopping med Mariana och Rosita. Det var trevligt och jag fick med mig en hel del hem. Det enda som svider är väl plånboken men vet ni, det är såååå mkt värt det när man ser glädjen i ögonen hos dem man älskar när det är dags för julklappsöppning!!!! Jag passade även på att byta tröjan jag köpte förra veckan, en knapp gick inte att knäppa. Dessvärre fanns den inte i rätt storlek i svart så det fick bli en brun, det kanske funkar det med... Och inte kunde jag låta bli att unna mig själv något heller...hmm...inte bra det där! Det blev iaf en sköööön huvtröja, funkar mkt bra på jobbet med sånt, ska bli skönt i skogen imorgon ;) Jag hittade även 2års present till en viss liten Engla med ;) Skönt att ha lite avklarat! Jag och Jimi ska ut på gemensam shopping sen också. Tanken var torsdag men han ska jobba natt ons-tors så han är nog inte så pigg på shopping sen så det blir nog nästa vecka :)

Annars har dagen varit bra! Jag öppnade ju klockan 6 imorse. Lite mysigt faktiskt... men man är inte kaxig när man går upp strax efter 5...

Nej nu börjar Betty ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar