onsdag 16 december 2009

Jag är bra!

Får man säga så?! JA!
Idag känns det tamejfan som om jag är bra!
Det här behövde jag!!!
Jag och Jimi har varit i Nora idag.
Det stärkte mitt självförtroende!
Tack Jessica för att du fick mig att inse hur bra jag faktiskt är ;)
En vän som du är vad jag behöver just nu!
En vän som uppskattar mig och som glädjs för min skull när det går bra för mig!
Bort med all negativitet och in med positivt snack och uppmuntran!
Mer sånt åt folket!
Avskyr bitterhet just nu!
Ta tag i saken istället!

Ååååh vad jag är BRA! (Och GLAD)

Vi "firade" med Sibylla och nu blir det att umgås i soffan och skratta åt allt och inget precis som vi brukar ;) Lööööööv it! Den jag har roligast med är Jimi! Ingen har någonsin fått mig att skratta så som han! Det är UNDERBART!

3 kommentarer:

  1. Vad har hänt??:)kraaam Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. Härligt Maria! Å visst får man säga att man är BRA! Hänvisar till ett av mina tidigare blogginlägg...!;) Å du bruden, Du ÄR bra..!:)

    SvaraRadera
  3. Klart som FAN man får säga att man är BRA!
    Du är ju det...
    INGEN slår dej!

    Jag älskar att ge positiv feedback så det är bara så sjukt jävla kul att det går bra för Dej/Er!
    LOVE! <3
    Ut med Bitterfittor och Bitterkukar (ursäkta språket)

    JESSICA

    SvaraRadera