tisdag 10 november 2009

Kallt och tomt

Mmm att komma hem till lägenheten idag var bara kallt och tomt :( Efter 6 dagar tillsammans med sin karl blir det ensamt när man väl skiljs :( Fredag känns riktigt långt borta just nu :( Fan fan fan! Sen är det en sak jag funderar på som vi behöver ta ställning till...gaaaaah... om det bara vore så NU!

Jaja....snart blir det bättre! Inte långt kvar tills vi är tillsammans varje dag nu :D

En del av de förändringar som är på gång är att jag i början av det nya året kommer att bli sambo med min Jimi! Jepp, jag flyttar in på Råvedsvägen ;) Därav pågående renovering. Inget kunde kännas bättre än det nu! Får vi bara vara tillsammans och ha vardagen ihop kommer allt bli kanon. Jag eller snarare vi är trötta på att ha det såhär och vi sa redan i sommras att vi skulle ha det på detta sätt längst fram till årsskiftet. Så ja...man kan väl säga att vi gjorde slag i saken ;) *LYCKA* Så nej det är inte långt kvar nu, underbart! Det är med spänning som jag ingår ett samboförhållande igen. Nu borde det fasiken vara tredje gången gillt!!!!!! Förra gången innebar total katastrof och mitt hjärta krossades verkligen! Idag är jag bara tacksam för att jag slipper den idioten i mitt liv! Den gången gick det för fort och jag blev lurad på det mesta och utsatt för saker man inte önskar sin värsta fiende... Den här gången är jag säker på min sak. Jag har aldrig kännt sån lycka jag känner tillsammans med Jimi och jag har heller aldrig kännt mig så älskad som jag gör nu.

Nog om det! Det ska helt enkelt bli TOPPEN!!!!!!!!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Vadå, kommer du att börja pendla till jobbet?Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. maria!
    det du varit med om ska ingen människa behöva genomlida,var glad att du slapp svinet och hittade kärleken istället=) ibland måste man gå på nitar tyvärr-men ur det kommer oftast något gott=)

    PUSS

    SvaraRadera