lördag 21 november 2009

Från sängen

Ett litet inlägg från sängen. Eftersom vi är mitt uppe i renoveringen ser det inte ut som det brukar här hemma...på kvällarna är vi så trötta så vi har börjat ha datorn i det temporära sovrummet där vi alltså tittar på film innan sovdags. Skönt! Det betyder alltså att jag ännu inte gått upp idag utan ligger här och bloggar lite ;) Eller jo jag har startat en maskin med tvätt... Jimi började jobba för drygt en timme sen. Skönt att han slutar redan halv 3 idag! Då ska det bytas lampa på min bil och sedan läggas golv och kanske målas en gång till. För tillfället funderar jag på hur jag ska spendera timmarna tills han kommer hem... Ska väl ringa bror och höra om han är på gång uppåt eller om det inte blev något med det. Det finns fortfarande saker att göra i huset i Kronhagen... Får se om Nilla hör av sig nåt också?!

Igår var vi hos Astrid och Lukas. Julia skulle sova där så henne fick vi på köpet ;) Astrid bjöd på pizza och sen blev det glögg, pepparkakor och mjukost till Idol. Igår var två av mina absoluta favoritlåtar med på Idol, Your song och Always. Måste ju säga att Calle gjorde den GRYMT BRA!!!! Erik gjorde Always rätt okej men hans första låt var ju hur suuuuur som helst! Han kommer säkert gå långt men vi är inte så imponerade av alienhuvudet ;) Beror väl på att man har en karl, en svägerska och en svärmor som kan EN HEL DEL om musik...... Fast i år känns det inte som om jag har någon direkt favorit, det är liksom ingen som utmärker sig speciellt.... de är bra på sitt sätt allihopa. Erik är bra bara man slipper titta på honom, Tove och Mariette är bra bara de slutar vifta med händerna! Men det är nåt speciellt med Calle ;) Han är allt bra charmig.

Nej ni inte kan man ligga här hela dagen!

Vi får höras sen!

1 kommentar:

  1. Jaaa Calle är ju min favorit med så vi heeejar på han Maria :) hihi Kram /Ann-Sofie

    SvaraRadera