torsdag 19 november 2009

APT

Hej ni!

Igår var Jimi med mig och gjorde en sak! Shit vad nervös jag var innan men det gick bra och nu är det gjort! Och jag är sååååååå glad för det :) Hihi! Efter detta åkte vi till Byggmax och köpte vårt nya sovrumsgolv ;) Såååååå fint! Vi tog inte det vi valde tidigare utan kom överens om ett annat. Det kommer bli toppenbra! Förhoppningsvis ska vi köpa de nya möblerna till veckan om allt annat är klart :D

Igår på kvällen blev det myyyyyyyyyyyyyys och grillad kyckling, klyftpotatis och limeaioli! Det är mumma det :) Vi köpte även lite julklappar igår ;) Och Jimi hade tydligen köpt nån julklapp till mig under dagen när jag jobbade iiiiiiiiiiii! Ska bli så mysigt att fira jul tillsammans snart igen!

Just nu rastar jag lite....idag går alla barn hem kl 16.00 för sen ska vi fröknar i området ha APT! Ikväll kan det bli spännande....mycket i görningen här i Lanna...

Nej nu ska jag bege mig till barnen igen :)

Kram från en mycket lycklig Maria!

1 kommentar: