lördag 24 oktober 2009

Lördag

Jimi jobar långhelg :( Det är jättetråkigt :( Speciellt när jag själv inte har några planer. Borde börja röja i huset i Kronhagen men orken finns inte, det känns mest jobbigt. Jag tror dock att jag ska överraska min karl med nybakade bullar till ikväll, hoppas det uppskattas :)

Hm jani...verkar som om det finns de som undrar över vad som är på gång och de som tycks ana vad som är i görningen. Karin, jag tror att det som du tror är det rätta ;) Annsso, jag berättar nog snart! Bara allt löser sig till det bästa :) Inga större hemligheter egentligen, inget konstigt alls, bara ett stort steg och beslut som tagits kan man väl säga! Så planeringen här "hemma" på Råvedsvägen fortsätter! Nästa helg byter vi rum så steg ett kan inledas haha! Vill ju att det sätts lite fart här innan det kommer in mer grejer i huset. Dags för förändring på många plan!

Åååh det känns verkligen toppen!

Nu ska jag ta mig en tripp till svärmor och vänta på att Jimi har rast :) Saknar Tarzan här hemma också. Han blev kvar igår eftersom vi var och grillade i Hammarn och det blev för sent för att hämta honom :( Annars hade vi en fin kväll där igår! Jag och Jessica tog oss nåt glas rött också och lite senare blev det ost och kex. Nåja nu ska jag fara!

1 kommentar:

  1. Fint som snus Maria...!!
    Å du...Härligt att du skriver så glädjande och levande nu för tiden..!

    SvaraRadera