torsdag 24 september 2009

Frissan

Gokväll!

Nu är fröken F nyklippt igen! Kortare baktill och längre fram och rufs! Sandra på Bellbox är en klippa ;) En ung, glad, trevlig tjej med bra idéer! Andra gången jag gick dit nu. Kommer nog gå tillbaka till Trash också men inte riktigt än, haha. Det där med frisörer är viktigt. Det finns 3 stycken här i stan som jag gillar iaf ;) Blev en rätt cool effekt nu när slingorna baktill kom bort och det var mörkare där och ljusare framtill. Men jag hade tröttnat så jag färgade det mörkt när jag kom hem haha! Fotografering på jobbet på måndag!

Hade en massa att greja med när jag kom hem sen. Gick igenom en massa papper och sorterade, packade, städade mm. Mitt i allt ringer bror och tycker att jag ska komma dit, eller rättare sagt behövde komma dit. Så det vara bara att inse att någon lugn kväll skulle det inte bli :( Vi fyllde i en massa fullmakter och annat och såg över vad som ska göras osv. Det är inte bara kan jag lova!!! Huuuu...

Så nu ligger jag iaf här på soffan, med ont i magen och en himla stor längtan efter min älskade som jag precis avslutade ett långt telefonsamtal med... Gaaaah vad detta är jobbigt :( Men imorgon är det fredag och på söndag åker vi hit och han stannar till på tisdag, istället för att jag ska åka på måndagsmorgonen. Vi får alltså en extra kväll och natt och det är något som vi båda värdesätter mycket. Det är heller inte bara med ett distansförhållande... Fast så är det ju inte, numera "ligger jag ju bara ute på jobb under veckorna" som Astrid och Lukas kallar det ;) Jag kommer ju hem varje fredag!

I övrigt så tycker jag att frystorkade jordgubbar med sånt där yoghurtöverdrag (naturgodis) är grymt gott!!!! I lagom mängd måste jag tillägga...

Nu är det nog dags för mig att ta med mig en bok och krypa ner i sängen och soooova bort ett par timmar så det går fortare.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar