onsdag 22 juli 2009

Skakis!!!

Oooooo sitter redan på jobbet! Inväntar första barnet som skulle komma så här tidigt men som inte dykt upp än. Nåja de kommer allt snart :)

Lite smått skakis är jag också...tidigt som det var när jag åkte (och nyvaken var jag) så gasade jag väl liiite extra. Självklart stod polisen ute med laser 05.40 på morgonen liksom!!!! Jag tror att de sköt på mig men det var ingen som stoppade mig och ingen efter resten av vägen heller. Då borde jag väl klarat mig?! Inte för att det är rätt men vad faaaan tänk om jag åkt på fina böter precis innan semestern?! Det hade INTE varit så speciellt roligt huuuu....och jag som brukar vara så ordningssam nu för tiden...

Ska försöka släppa det nu...idag slutar jag vid lunch och senare kommer Nilla på en liten övernattning! Ska bli trevligt :) Hon ska få färga och slinga mitt korta hår :) Det känns ovant! Inget i vägen längre haha! Jepp..ska iaf bli mysigt med lite besök sådär!

Verkar som om det blir fint väder idag, då kanske det blir en skogspromenad med barnen :)

Trevligt att du hittat hit Johanna W, hoppas ni får en kanonsemester! Och ingången på Marieberg verkar ju blivit vår lilla mötesplats då och då haha! alltid lika trevligt :)

Nej nu ska jag se över vad vi ska käka till frukost här.

Soooo long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar