onsdag 22 juli 2009

Väntar & väntar!

Ja nu var jag hemma från jobbet :) Sysselsatte mig med att påbörja ett litet fotoalbum med bilder från den gångna terminen idag. Blir sååååå fint och kul för barnen att ha att kolla i och minnas de gamla Fjärilarna!

Jag väntar och väntar på Nilla nu! Ska bli sååååå mysigt, bara hon och jag! Blir säkert en massa tokigheter och tjejsnack. Först ska vi åka till centralen och hålla Liv, som väntar på ett tåg, sällis. Hon bad ju så snällt så då är det svårt att låta bli hihi.

Känner mig lagom stressad fast det inte finns någon anledning till det egentligen...men nej jag är inte förvånad! Haha! Nej nu är nog min Nilla här strax!!! Hon är bra, hon får mig att tänka på annat hihi! <3

Nedan...Nilla och jag innan Dia Psalma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar