torsdag 23 juli 2009

Färdigstressat!

Jag tror att det är färdigstressat iaf! Packningen är färdig, den är enorm, speciellt med tanke på att jag redan har en massa saker kvar hos Jimi. Jag är verkligen urusel på att packa. Men iofs ska jag ju vara där 3 veckor så då kan man behöva en hel del ;) Duschningen är avklarad och nu fattas bara maten. Blir när jag har skrivit färdigt. Bara ett värma rester idag, mkt praktiskt!

Idag var det en helt okej dag på jobbet. Vi ägnade tiden efter mellis till att titta på Lejonkungen, den är ju såååå bra! Lyckades ännu en gång dölja mina tårar när Mustafa dör...under mer än halva filmen hade jag en liten flicka uppkrupen i mitt knä. Sååå mysigt...hon var lite rädder :( Det ösregnade när jag åkte hem och gör det fortfarande, deprimerande.

Lär väl dra lite om gårdagen också :) Nilla kom ju hit :) Vi åkte först till centralen och höll Liv sällis i solen. Sen blev det en tur till Ikea, Chilli, K-rauta, en djuraffär och Systembolaget. Sedan åkte vi till stan och hämtade med oss lite god mat från Saigon *mums*. Vi handlade även lite godis och sånt på Willys. När vi ätit så färgade och slingade Nilla håret på mig och därefter hade vi en riktig tjejkväll. Vi kollade på En shopaholics bekännelser och Dagboken. Har sett båda förut men de är så bra så det gör ju inget :) Sen låg vi i sängen och stre till strax efter 2 tror jag! Jag började ju inte förens vid lunch idag. Kändes lite trist när Nilla åkte för vi hade ju så roligt och tokigt som alltid ;)

Här kommer en liten bild på henne från djuraffären ;)







Jaja...längtan till semestern är stor men längtan efter Jimi är större! Åååh bara en natt kvar sen är det du och jag i 3 veckor darling ;) Tror vi klarar denna lilla "prövning" galant!

Kanske dags att varva ner då...börjar klockan 06.00 igen och räknar med att gå hem kanske en timme före lunch :) Men vi höres!

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅåååh en sån där söt liten gris hade peppe förut men han slet den stackars grisen i stycken;PPP jätte fiiiin bloggg!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Vart blir semestern då? =)

    SvaraRadera