fredag 24 juli 2009

Bara några timmar kvar...

Är på jobbet...uppe med tuppen you know ;) Det är nästan så det pirrar i kroppen lite haha. Räknar med att få gå om drygt 4 timmar!!! Ska bli så skönt, jag behöver verkligen det här. Nu har jag snart jobbat 1 helt år här i Hidinge. Fattar inte vart tiden tagit vägen?! Tror att jag började 10:e eller 11:e augusti förra året. Det betyder att min provanställning under semestern övergår i en fast tjänst. Eller en tillsvidareanställning som det så fint heter. Känns ju bra :) Får väl dock se hur länge till jag blir kvar.......jag trivs, det är absolut inte det!!!

Jimi är förvarnad om hur STOOOR min packning är. Han är så rar, aldrig några problem med den karl´n inte :)

Ja du Carro...semestern ska väl spenderas i Hällefors haha! Ska väl fixa med lite olika saker under tiden...förhoppningsvis blir det någon/några dagsutflykter eller så ska vi bara njuta av att kunna ses varje dag för en gångs skull :)

Ikväll vet jag vad det blir! Det blir altanhäng även om det är trist väder! Där blir det ett par kalla och sen ska vi "spränga kyckling" eller vad man nu kallar det. Johanna och Claes kommer förhoppningsvis och joinar oss :)

Nej nu är det dags att göra lite nytta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar