lördag 26 maj 2012

YES!

Fredagen den 25:e maj blev alltså dagen då jag återigen blev erbjuden en tillsvidaretjänst och tackade ja på en gång, såklart! Det känns så ofattbart och galet och jag är så glad så det finns inga gränser! Jag har gått och haft ont i magen över detta i runt 2 veckor och nu är det klart! Tjänsten är där jag är nu så mitt vikariat övergår till tillsvidaretjänsten. Egentligen har jag haft det på känn eftersom jag ju vet hur läget är på min arbetsplats och ingen blev så speciellt förvånad när chefen igår kom och ville prata med mig... Jag har även fått veta vad mina arbetskamrater sagt om mig och DET gör mig rörd och stolt över mig själv! Det här blir kanon och jag är redan laddad inför höstterminen, jag har såååå mkt idéer! Så jädrans skönt att veta att man har ett jobb att gå till och en lön som kommer varje månad. Efter drygt 2,5 år med olika vikariat (och föräldraledighet) var det min tur nu!

Ha en fin helg kära läsare!

5 kommentarer:

  1. Grattis.. det var du verkligen värd!!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis... =)
    Kraam

    SvaraRadera
  3. Grattulerar! Vad skönt!! :)

    SvaraRadera
  4. Tror jag redan grattat=) Men grattis igen! Jaa jag hoppas oxå knodden vill komma ut snart för nu börjar det verkligen ta på min kropp=( Tänk att det säger alla! Men man känner sig inte så fin..=( Tack<3

    SvaraRadera