lördag 19 maj 2012

Lördag

Hejsan på er!

Skriver lite kort om roadtripen som gjordes i torsdags när jag var ledig. Jag, Annsso, Jensen och Mollie styrde Kian mot Karlstad och Hammarö till Jennifer, Bianca och Christer :) Det blev en riktigt mysig dag, fika, shopping, lunch på UTESERVERING, lek i Mariebergsskogen och en massa tjejsnack ;) Jag var heeeelt slut när jag kom och så även skruttan så vi mös ner i soffan framför tvn. Tack brudar för en toppendag! Snart gör vi om det ;)

Igår jobbade jag och det var sååå lugnt...5 barn på hela huset (tror vi ligger på nästan 80 annars...). Jag fick iaf sluta tidigare och passade då på att handla lite på Maxi. På kvällen var vi hos familjen Bark och åt mat och eldade... Även det var mysigt såklart!

Idag tog hela familjen sovmorgon innan Jimi skulle till jobbet. Jag och Mollie "kastade" oss iväg på cykeln och tog oss en redig runda och stannade till hos svärmor en stund innan skrutt blev så trött att vi fick skynda oss hem ;) Jimi slutade tidigt idag så han är redan hemma och är ute och klipper gräset. När han är klar är tanken att vi ska hitta på nåt, riktigt vad har vi inte bestämt än men det löser sig :)

Hoppas att ni alla har en fin helg!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar