söndag 22 april 2012

Klappat och klart!

Sådärja då var denna blogg låst återigen. Det har blivit lite vanligt igen och jag själv har länge funderat på det. Jag tycker det är såååå trist med anonyma kommentarer och sen är jag en person som kanske tolkar dem på fel sätt och känner man så tycker jag det är bättre att veta vilka som läser :) Sen tycker jag själv att jag inte skriver om nåt speciellt eller om åsikter hit och dit men ja det känns bättre så här, ett tag om inte annat. Detta är bara min lilla dagbok där jag skriver mest för min egen skull, sen är det alltid roligt med kommentarer från ER läsare ;)

Häromdagen kom mamma förbi med lite skolkort från min barndom, hua! Roligt att se igen :) Jag bjuder på en bild ;)


Själv tycker jag att det då fanns en viss likhet...

3 kommentarer:

  1. Har också funderat på det där med låst blogg. Men samtidigt så blir jag så förbannad över att man inte ska kunna få skriva vad man själv vill .... :/

    SvaraRadera
  2. Hihi ja jag måste nog hålla me...lite likt e de ju faktiskt :)

    SvaraRadera
  3. Haha, jaa.. Var du en riktig buse som liten? ;)

    SvaraRadera