torsdag 22 mars 2012

Torsdag igen

Snart snart SNART helg! Trist att gubben jobbar men jag behöver verkligen ledigt efter denna mardrömsvecka, dessutom slutar han 2 på söndag och det ser jag fram emot! Mycket på jobbet, mycket strul men jag är flexibel och tillsammans löser vi det mesta, finns det inga vikarier och alla barnen är där så är det bara att omprioritera och lösa situationen, thats it ;) Mollie och Jimi var lediga i tisdags och jag fick ett oväntat sms "Mollie har spytt ner mig tre gånger, jag tror hon har magsjukan", NO SHIT liksom!? Daaah jag fick ont i magen direkt... Som tur var slutade jag tidigt och skyndade mig hem till en sovande kokhet donna. När hon vaknade var det full fart som vanligt men sen däckade vi tillsammans en stund och när hon vaknade igen spyddes det 2 gånger till och febern var högre. Men hon somnade sött som vanligt och när hon vaknade på onsdagsmorgonen var alla symptom borta! Skönt att det var snabbt övergående och vi verkar ha klarat oss. Så nu har Jimi vabbat för första gången i sitt liv! Och mig gör det som vanligt inget att ha dem hemma när jag kommer hem :) Jag älskar att mötas av en leende tjej som ropar mamma, och av en minst lika leende pappa också, hihi!

1 kommentar:

  1. Tack för kommentaren! :) Försöker i alla fall kommentera! Men med risk för att låta tjatig så blir det inte varje gång ..
    Det är bara bra med oss :) Oroligt varje dag och nu börjar veckan närma sig som vi förlora Milia på så det är ganska psykiskt men försöker att tänka positivt. Hoppas inte att ha oturen att förlora två

    SvaraRadera