tisdag 10 januari 2012

3 x grattis

Hualigen! Det har varit mkt här ett par dagar nu! Jimis rygg pajade igen! Det blev ett besök på jourmottagningen i Linde i lördagsförmiddag så att helgen kunde uthärdas för hela familjens skull. Natten till söndag sov vi fint kan jag lova... Det har varit besök hos Jimis syster + man i Öret, julgransplundring i Folkets hus dit jag och Mollie gick med en av mina svägerskor och Mollies kusin (Mollie gillade det!), en mysig kväll i Hammarn med fina vänner (efterlängtat), igår var vi i Karlskoga en sväng. Ja men nu måste det väl lugna ner sig?! Gubben har iaf sjukskrivit sig och vetja om inte min rygg pajar snart i och med att han inte ska lyfta så mkt. Idag har det iaf jobbats och det var inte helt fel!

I övrigt så är det Jimis födelsedag idag, hela 32 år blir han!
Det är också 1 år sedan vi förlovade oss idag <3
Samt Mollies kusinbarn Charlies 1 års dag idag!

Vi firar i hemmets lugna vrå då vi hade kalas för Jimi i söndags. Just nu gör han en megakalops i sin splitternya Skeppshultgryta som han önskat sig. Själv tänkte jag överraska honom med ett paket, typ omedelbums!

2 kommentarer: