måndag 12 december 2011

Segis

Det är måndag och ny vecka igen och jag känner mig som en riktig segis som just nu väger för och nackdelar angående en sak... Jag tror att jag kommit fram till det rätta...

Jimi har haft långledigt och det har varit riktigt skönt! Han är ledig även idag men är just nu och håller på sin pappa på Björkhaga en sväng. I fredags var vi i Linde och jag lovar er att det inte var nån höjdare att köra hem...vi åkte över skogen och det var oplogat! När vi tillslut kom hem och spänningarna efter körningen släppte blev jag oerhört trött. Men vi fick till en trevlig kväll ändå ;) Vi har hunnit med en hel del hemmapyssel...alla kökslådor har gjorts rent och rensats på sånt vi inte använder. Tråkgöra men ack så nödvändigt! Granen är klädd och lyser verkligen upp vardagsrummet! I år blev det inte en enda röd kula i den, den blev iaf såååå fin! Igår tog vi oss en pulkapromenad. Tarzan drog pulkan och Mollie skrattade förtjust, goa unge :)

Imorgon blir det en tripp till Örebro för lite nödvändig och säkert även onödig shopping, jag längtar!

Nja vad tror ni....dags att hoppa ur myskläderna nu? Klockan är ju halv 2...

Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar