tisdag 6 december 2011

Pulkapremiär

Årets/vinterns pulkapremiär är avklarad! Mollie satt och gapskrattade mest hela tiden. Jag sprang som en tok och hon bara njöt ;) Det är ju för härligt att vi fått lite snö till slut, lite till skulle inte skada!

Dåligt med uppdatering nu igen, sorry... Det har inte hänt nåt speciellt egentligen. Jag har jobbat med fina damer och ungar igen både igår och en kortis idag och utöver det har det inte hunnits med så mkt mer än de vanliga vardagsbestyren. Det märks om resten av veckan har nåt kul att bjuda på!

Här kommer iaf en filmsnutt från pulkapremiären och även nån bild...





Ute i helgen


Trött skrutta som somnat i farmors soffa.

1 kommentar:

  1. Supergoa MOllie!så himla GOOO!

    Ja det är underbart att få lite tid han o jag;)
    Ja visst har man blivit blödig,grinar så fort jag ser ett barn på teven typ:p

    Nej det är sant,jag vet ju det,men förhoppningsvis så slutar jag upp med mitt dåliga samvete,och inser att alla vet att jag finns där ändå<3

    Kärlek till er!

    SvaraRadera