torsdag 1 december 2011

Jobbat

Idag har det jobbats med fina fina damer som jag gillar skarpt ;) Alldeles för goa är de! Och barnen med såklart!!! Vi ses på måndag igen :)

Jag känner mig trött och sliten... men vad gör väl det när man kommer hem till sin familj, Mollie möter en med ett leende från öra till öra och en massa kramar och sambon gör fetaostbiffar och ger en pussar ;) Jag älskar min lilla familj!

Veckan har rullat på fort. Det har varit hemmapyssel, Filipstadsbesök och barnpassning. Passade lille Emil en stund i förrgår. När han vaknade fick han besök av Mollie i sin säng. Till bådas förtjusning! De gillar varandra, Mollie vill kramas med honom hela tiden och Emil bara flinar och då skrattar Mollie. Goa goa ungar <3

Lägger upp en bild på godingarna och avslutar så för denna gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar