söndag 18 december 2011

Busunge

Här hemma har vi en riktig busunge. Men jag gillart (för det mesta)! Från och med nyss har jag bestämt att ytterdörren låses på dagtid...Kände att det drog lite kallt åt fötterna och sen hörde jag dörren stängas. Mollie satt ute på trappen och lekte med ljuslyktan, endast iförd strumpor och blöja! Hon har öppnat dörren en gång förut men då trodde jag att det var en lyckträff eftersom hon hade nåt att stå på då men icke... hua!!! Igår rev hon ner skrivaren och när jag visade henne vad hon hade gjort blev hon helt förkrossad...Men men! Hon är alldeles underbar lilla hjärtat ;)

Creme bruleen blev supergod så nu är det bara till att göra en sats på middagsbjudningen på uppesittarkvällen!

Nu luktar det bajs så det är dags att avrunda! Tjohej!

2 kommentarer:

  1. Tack Maria för komplimangen=)
    Jaha, så det blir bingolotto för er också=) MYS

    SvaraRadera
  2. Ja, det lär vi försöka med. Har 2 jobb turer den veckan, en dag och en kväll men annars är det lugnt=)

    SvaraRadera