tisdag 25 oktober 2011

Onda blåa knän

Hoppla! Uppe redan! Blev väckt av telefonen vid 7.....
Det gör inget egentligen...Larmet var ställt på 8...Jimi ska lämna in bilen som ska fixas... Jag var till Örebro i söndags och blev omkörd och då small det! I rutan alltså! Ett stort jävla stenskott!!! Tur att det går via försäkringen så det kostar endast en hundring att fixa det! Otur ändå...

Det är ju inte den enda oturen de senaste två dagarna...igår när jag och Tarzan var på promenad så var det lite lömskt. En massa löv på trottoaren gömde hål i asfalten...jag klev rakt ner i ett precis när Tarzan drog till lite och där låg jag pladask sen...skrapade i båda knäna och hade rejält ont i ett finger och blödde...Vi traskade hem och där kunde jag konstatera att även båda knäna blödde. Nu är de blåa, stela och onda. Så kan det gå!

Vi får väl se vad som händer idag, håll tummarna för att jag slipper mer otur ;)

4 kommentarer:

  1. Hoppas du inte har allt för ont idag!!

    SvaraRadera
  2. Så jäkla typiskt!
    Vi håller tummarna för mindre otur!

    SvaraRadera
  3. Usch det lät inge roligt :(
    Hoppas du slipper mer otur på ett tag nu!

    Det där med elefanfötter är inge roligt. Stödstrumpor hjälper till en viss del men för att det ska funka som bäst ska man vila flera gånger om dagen med fötterna i högläge. Men det är inte alltid man har tid för det..
    Ja lika bra att köpa stödstrumpor när nästa bebis är på G :)

    SvaraRadera
  4. Det där lär inget vidare:/

    Tack så mkt gumman:) o du jag saknar dig och mollie massa också!! Är dags för ett hfs besök strax känner jag:))) såg ni skulle till Ullared den 8e! Då ska vi på biancas första läkarbesök, annars hade jag gärna hakat på:)Stoor kram!!

    SvaraRadera