söndag 2 oktober 2011

Oktober

Ny månad och endast 3 dagar kvar tills lillebus fyller 1 år!

På henne är det full fart som vanligt. Själv känner jag mig lite låg men jag försöker skaka av mig det!!!
Det är tråkigt att Jimi ägnat denna helg åt trädfällning. Men jag får tänka på att vi kanske inte behöver köpa så mkt ved nästa år då. Dessa träd är gratis och det tackar man ju inte nej till! Själv hade jag velat hitta på en massa kul just precis denna helg... Igår kväll blev iaf Mollie firad av Liv och Peter som inte kan närvara på onsdag, hon fick både jacka, kängor, jeans och en t-shirt! Kanonis!

Hoppas på att det inte dröjer innan Jimi kommer hem så vi iaf kan hitta på något tillsammans innan helgen är över :)

Dags att "slänga omkull" lillebus en stund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar