lördag 22 oktober 2011

Lördag kväll

Denna dag gick ju fort, hoppas på samma sak imorgon så det kan bli måndag snart! Då är Jimi ledig, det gillas!!! Igår eftermiddag blev det en liten tur till Filipstad till fotografen igen. Skulle meddela honom vilka bilder vi vill ha förstorningar på, det var INTE det lättaste...Jag velade fram och tillbaka och det blev fler än tänkt...så kan det bli! På förmiddagen idag promenerade vi och lekte sedan på altanen och gården :) Eftermiddagen har vi spenderat hos svärmor, ätit lite gott och umgåtts med alla som var där :) Där emellan har jag grejat med bilder här hemma också...Håller på att göra i ordning beställningen på nästa års almanacka. När Jimi kommer hem ska han få godkänna. Nån som har erfarenhet av Vistaprint??? Nån som vill ha en plats i bilen när vi åker till Ullared??? Ju fler som drar desto billigare blir det ju att ta sig dit ;) Och det är alltid trevligt med sällskap :)

Dags att tända en brasa och gosa lite med Mollie innan läggdags :)

3 kommentarer:

  1. Tack vännen <3

    Åh när ska ni åka till Ullared? Jag vill oxå dit!! :) Jag har gjort en beställning på Vistaprint en gång (inbjudningskorten till middagen efter giftemålet) Det gick snabbt och Inge krångel för oss iaf :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. när drar ni till ullared?=)))kraaaam

    SvaraRadera
  3. Åååå kanske jag vill bli med...?

    SvaraRadera