torsdag 8 september 2011

Torsdag

Dåligt bloggande under veckan igen. Det beror på att jag har jobbat *wihuuu*! Blev utringd på tisdag förmiddag och fick jobba även heeeela dagen igår. Det har varit superkul :) Återigen, jag har ett tacksamt jobb!!! Det enda sugiga med att tacka ja är att denna månads inkomst blir kass som sjutton! Lär ju ringa försäkringskassan och meddela att jag jobbat och får då ut mindre från dem, det jag jobbar får jag betalt för nästa månad, ni fattar!!! Jag får tänka på att nästa månad då istället blir desto bättre! :) Ingenting negativt som inte har något positivt med sig ;)

Idag är hela familjen ledig! Jag och Mollie har precis kommit in från promenaden, Jimi är på VC och väntas hem snart. Sedan får vi se vad som händer :)

Annars väntar jag bara ivrigt på Jennifers bebis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Va go du är gumman;) vi väntar dom tusan här:) men hon vill stanna i magen:/ hoppas ni har en mysig helg! Puss i massor!

    SvaraRadera