tisdag 30 augusti 2011

Tisdag

Hallå allihopa!

Vilken härlig dag! Undras vad man ska hitta på för skoj? Vi har redan varit i Gryhyttan hos Helena och sedan kört lite zumba här hemma. Blir nog en promenad senare :) Nice!

Måste bara skriva om lördagskvällen! Vi var bjudna till Jessica och Peter på Ljungvägen på 25års fest/kräftskiva. Jimi jobbade as usual men jag var dit. Shit vilken kväll!!! Den kommer jag sent glömma, vet inte när jag skrattade så mkt senast, det var helt galet :) Många roliga minnen kom upp igen och det tjoades och stimmades och alla var såååå glada! När Jimi slutade jobbet kom han faktiskt ner och umgicks med oss han med, men jag märkte inte så mkt av honom eftersom vi tjejer gick ner i källaren och spelade musik som vi lyssnade på när vi umgicks som mest. Det var så kuuuuuul! Tusen tack Jessica och Peter för årets roligaste kräftskiva och för all god mat!!!

Natten tillbringades hos svärmor. Smidigast, Mollie sov där, Jimi skulle till jobbet som ligger knappt 50 meter därifrån och jag slapp gå hela vägen hem i det osäkra vädret.

Igår hade hela familjen en riktig mysdag hemma. Tiina och lille söte Leon kom på ett litet besök, i övrigt hände det inte så mkt, skööönt! Eller jo jag var på Familjeverkstan en snabbis på kvällen...

Nåja...dags att dra en repa med dammsugaren ;)

1 kommentar:

  1. vilken kväll ni hade:)önskar som sagt jag varit med=))))saknar er!

    SvaraRadera