torsdag 4 augusti 2011

Tidiga funderingar

Uppe innan klockan ringer! Har sovit lite halvkasst ett par nätter nu, det är en massa tankar som gnager och tar över min sömn, ligger bara och vänder och vrider på mig. Gick upp, hoppade in i duschen och formulerade i huvudet ett inlägg men vad händer?! Blackout! Nåja, nåt ska jag väl kunna komma med. Det är speciellt en händelse som hände förra veckan som gnager. Att ens vissa orkar lägga energi på såna saker (jag är väl lika dum som inte kan släppa det), men det handlar om min familj, mitt liv och det gör mig ledsen! Alla gör vi våra val här i livet. Det är knappast någon som fattar/kommer att fatta något av detta förutom Jennifer möjligtvis, eftersom vi pratat om det (<3). Jag gör som jag vill, right? Självfallet är det klart att andra får ha sina åsikter men man kan tänka lite på hur man formulerar sig. Nej det här blir inte ens kul att läsa och jag tappade tråden helt! Glad att jag har min sambo att diskutera med och gråta ut hos! Det finns de som borde fundera över vad vänskap är egentligen, that´s it liksom...

Jag är iaf glad över de vänner som står mig nära och några av de absolut bästa ska jag ha himla sköj med imorgon kväll då det först blir tjejkväll och sedan Stallet!!!!

Nu är det hög tid att göra sig i ordning! Ska ner till Grythyttan och jobba ett par timmar :)

1 kommentar:

  1. Gud vad tråkigt att du är ledsen över det där än Maria! Du har ingen anledning till det men samtidigt förstår jag Att du tar åt dig för jag är lite likadan! Men tänk att det handlar om en enskild människas åsikt o att du är en underbar mamma!!! Kramar!

    SvaraRadera