tisdag 12 juli 2011

Tisdag

Hej och hallå! Idag har Mollie fått sig en baddräkt ;) Urgulligt! Vi har spenderat eftermiddagen i Karlskoga. Trevligt trevligt! Jimi är inne på sin mardrömsvecka och då lär resterande av familjen hitta på något! Men imorgon är han ledig och sedan har han fyra arbetsdagar kvar innan det blir semester i fyra veckor!!! Det ska bli underbart :) Då ska vi njuta rejält :)

Imorse tog vi oss självklart en promenad på ett par kilometer innan vi åkte till Karlskoga, det har ju mer eller mindre blivit en vana efter Mollies frukost det ;) Minst en promenad om dagen!

Mer än såhär blir det inte nu...






2 kommentarer:

  1. Önskar så att jag också hade tid för promenader och framförallt så önskar jag att jag hade haft min dotter här hos mig och tagit med henne på promenader!

    Underbara bilder Maria! Hon är en riktig sötnos :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Dina ord värmer! :)

    SvaraRadera