söndag 17 juli 2011

En mysig stund

Jag och min prinsessa delade precis en väldigt mysig stund, en sån där stund som jag hoppas att ALLA kommer få uppleva någon gång i sitt liv! Hon låg i min famn och vi busade lite och om och om igen sa hon mamma och däremellan kom det något pappa (hoppas på att pappa blir vanligare nu när han går på semester). Hon har länge kunnat säga både mamma och pappa men just denna stund kändes så speciell eftersom hon var så lugn och go och tittade in i mina ögon och sa det och log sitt fina leende. Därefter gnuggade vi näsa en massa gånger och hon kiknade nästan av skratt. Sedan sjöng jag Trollmors vaggvisa för henne och slutligen somnade hon i mina armar. Herregud vad jag älskar den där lilla tjejen som snart har funnits hos oss i 10 månader. Hon är mitt allt (och Jimi med såklart). Jag gör vad som helst för henne. Denna sorts kärlek är den absolut finaste som finns!

2 kommentarer: