tisdag 3 maj 2011

Tisdag

Denna dag blev bra tillslut, våra planer ställdes så vi begav oss till Filipstad med mamma. Så trevligt så! När vi kom hem lagade jag lite egen barnmat till Mollie så nu har vi en massa portioner laxgryta och lite annat i frysen :) Känns bra, och kul var det också! Mollie hann provsmaka innan hon slocknade och hon tyckte om mammas mat ;) Det är så skönt nu för hon gillar verkligen allt man ger henne :D

Valborg firades i Knuthöjden hos Anna, Markus och Emma. Vi var väl runt 40-50 personer som var där. Vi var ute hela kvällen. Mollie charmade varenda en som var där innan hon somnade som en stock i vagnen. Det grillades gott kött och eldades majbrasa för fullt! Det blev ingen sen hemgång för oss iaf men det var såååå skoj den tid vi var där och umgicks med allt trevligt folk :) I söndags var vi hem till familjen Bark på eftermiddagen och det slutade med att vi blev kvar även på kvällen eftersom de bjöd in oss till sin grillning :) Mysigt!

Igår bjöd Jimi på en överraskning! Egentligen kanske inte en så stor grej men väldigt omtänksamt av honom ändå!!! Jag hade en sån där dag då jag jobbar till 16.45 och Jimi börjar 17.00 (lite stressigt med andra ord). Som tur var gick det sista barnet hem lite lite tidigare så jag hann hem i tid. När jag kommer hem står middagen på spisen och karln ser inte alls ut att ha bråttom iväg... Så kommer han fram och kramar om mig och säger att han inte ska någonstans...han hade tagit ut komp de 3,5 timmar han skulle jobba! Såååå skönt, ville verkligen ha honom hemma den kvällen och middagen var ju klar så jag behövde bara gosa ner mig i soffan och blev ompysslad. Sånt gillas :)

Yes...nu får det vara nog för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar