måndag 24 januari 2011

Måndag

Helgen som var gick fort! På lördagseftermiddagen var vi ett gäng som överraskade Jessica med en liten babyshower :D Jisses så trevligt det blev ;) När det var dags att bege sig hemöver sa Patrik att det kanske inte behövdes....han och Jimi hade snackat lite om att vi skulle umgås med dem under kvällen :) Så Jimi och Mollie kom också dit så blev det en massa prat om ditt och datt, efterlängtat!! Sen kom vi in på midsommar och strax därefter hade vi mer eller mindre bestämt att vi skulle boka en stuga...så igår kom de hit så bokade vi in oss på Siljanbadets camping torsdag-söndag över midsommar :D Ska verkligen bli skitskoj! Skönt att ha något att se fram emot :)

Igår blev det mer eller mindre enbart slappning....

Min mage är i smått obalans så idag stannade jag hemma från jobbet! Vågade mig inte riktigt dit med taskig buk! Mamma skulle ha Mollie under förmiddagen idag så hon kom ändå hit och hjälpte mig lite....just nu är hon och Mollie på promenad :) Jag ska passa på att vila lite innan de är tillbaka....börjar på att känna hunger, det borde väl vara ett gott tecken?! När de kommer hem får jag iaf Proviva!!!

Bjuder på några bilder från helgen också....Jimi var sugen på att prova Jessicas Onepiece...... 





1 kommentar:

  1. Hahaha såg precis bilderna i Jessicas blogg o som ja skrev där så e de så jäkla skönt me människor som vågar bjuda på sig själva...=)
    tack för ett gott skratt...
    Kraam

    SvaraRadera