tisdag 18 januari 2011

Glad

Idag är det en sån där dag då jag har känt mig riktigt glad. Även om allt inte går som man vill alla gånger så har jag ändå varit och är väldigt glad idag. Men jag kanske mest har känt mig stolt. Stolt över mig själv, jag KAN faktiskt, och alla kan, bara man vill :) Detta kan bero på att vågen visar 7 minus sedan jag slutade äta sötsaker, och ja då fuskar jag ibland, märk väl IBLAND! Jag väljer mina tillfällen med omsorg! Jag tror fortfarande på att inte ta bort allt det goda i livet utan på att unna sig då och då. Om man vill :) Mattiderna här hemma är bättre, själva maten har det aldrig varit några större fel på och det blir promenader nästan dagligen. Att så lite kan göra sån skillnad :) För jag tycker inte att det är någon större ansträngning jag gjort, men det har gett resultat! Så nu är det väl bara att fortsätta kämpa på antar jag ;) Jag tar det sakta men säkert :D Snart är mitt första mål nått :D

3 kommentarer: