torsdag 23 december 2010

Uppesittarkväll

Imorse åkte jag och Mollie till Hammarn och umgicks med Jessica och Engla. Länge sedan nu så det var trevligt att få prata bort ett par timmar. Även lunchen intogs där :) Sedan åkte jag och Mollie till kyrkogården och tände ljus hos pappa och Peter. Imorgon bitti åker vi tidigt så det hinns inte riktigt med men nu kommer det ju lysa HELA julafton :) Mormor kom förbi en sväng och fick sig ett paket också. Lite senare dök även moster in med paket till Mollie. Vi passade på och drack en kopp te, det är fint det! I övrigt har jag städat, gjort i ordning en mumsig sallad, förberett det som ska bli hasselbackspotatisar, fixat med lite ljus, slagit in de sista julklapparna och såklart myst med min goa dotter ;) Nu är allt klart och hon sover så gott så jag passar på att unna mig en cider. Jag inväntar att klockan ska bli 18.00! Då slutar Jimi för dagen och strax därefter dyker middagsgästerna upp, Anna, Markus och Emma :) Så det vankas en god middag, efterrätt, lite julgodis för den som vill, senare skinkmacka och glögg :) Blir nog något glas rödvin däremellan också ;)

Som sagt imorgon bitti försöker vi komma iväg så tidigt som möjligt. Till Örebro. Vi firar hos brorsan under dagen och tar kvällen hos Jimis mamma. Det blir nog bra bara vi kommer iväg :) Jag ser iaf fram emot det jättemycket!!! Mollies första jul dessutom ;) Härligt härligt!!!!! 

Så då återstår bara att önska en....

GOD JUL TILL ER KÄRA LÄSARE!!!





2 kommentarer:

  1. Men gud...världens sötaste tomtenissetjej =) GodJul Mollie önskar Oscar =)

    SvaraRadera
  2. God Jul till er !! :) Hälsa Syster och Micke!

    SvaraRadera