söndag 19 december 2010

Ännu en söndag

Helgen gick minst lika fort som veckan! Bra det för Jimi har lång jobbhelg! Jag och Mollie kom precis hem från svärmor. Jag gav mig på snöskottningen och här även tagit in mer ved så nu brinner det en fin liten brasa i kaminen *mys* Det största jag annars gett mig på denna helg var julklappsinslagningen. Herregud vad mycket julklappar det blev till olika håll och kanter! Mest till lillan och Jimi såklart ;) I fredags var mamma med oss till Örebro för den sista julklappsshoppingen! Det blev en riktigt trevlig dag och jag träffade ett par bekanta på Marieberg. Ett litet samtal väckte min nyfikenhet och mitt intresse och nu funderar jag fram och tillbaka på hur jag ska göra!!! Jimi tycker att jag ska köra! Ändå är jag lite osäker. Men det blir nog ett litet telefonsamtal imorgon för mer info ;) Nu vaknar skruttan till :)

     

2 kommentarer:

  1. Gud så söt hon e! =)
    Längtar sååååå mkt mera efter bebis i magen! *hihi* =)

    Hoppas allt e fint med er nu såhär innan jul och allt.
    Kramar//Kattis

    SvaraRadera
  2. Va söt eran lilla tjej är!!

    SvaraRadera