lördag 6 november 2010

Kyrkogården

Kom precis in i värmen :) Jag och Mollie tog oss en promenad till kyrkogården och tände ett ljus hos pappa/morfar. Riktigt skönt ute! Fasiken vad duktig jag blivit på det där med promenader :) Tror att det bara är en dag den senast veckan som vi inte varit ute och gått! Jaja...passar på att skriva några rader medans Mollie fortfarande sover sött i vagnen ;) Antar att hon snart kommer vakna och vara hungrig.

Idag saknar jag och tänker på min pappa extra mycket. Det gör ont i mig att han inte kommer få se sitt barnbarn växa upp. Pappa var en toppenfarfar och hade varit en lika populär morfar om han hade fått leva ett par år till! När Mollie blir större kommer jag berätta allt om hennes morfar för henne, jag vill att hon ska veta precis hur han var. Ovanför soffan hänger ett stort fotografi på honom så hon kommer se honom varje dag :) Redan nu vänder hon gärna blicken åt det hållet. Jag vet att pappa vakar över oss och han är sååååå stolt över både mig och Mollie. Saknar och älskar dig oändligt pappa!

2 kommentarer:

  1. Hej....Det var väldigt gulligt skrivet, för Mollies, skull....kram från Wanja

    SvaraRadera
  2. hon är så söt din lilla mollie ! :)
    ...och angående din pappa... så tänk på allt fint som ni delade under hans tid här, istället för att tänka på det ni går miste om. även om det är tungt :/
    kram!

    SvaraRadera