tisdag 9 november 2010

Jessica

Tillägnar ett litet blogginlägg till min fina fina vän Jessica Siimes Bark!
Hon är tamejfan guldvärd den där kvinnan ;)
Idag har vi haft en heldag tillsammans vilket verkligen var efterlängtat.
Behövde prata med en vettig människa av samma kön. Jag har fått tips, råd, idéer, peppning och en massa annat. Denna vän är en vän som verkligen kan få mig på gott humör och få mig att känna mig duktig! Jag gör saker på mitt sätt och jag gör det fan bra för det mesta och det är kul att få uppskattning för detta. Det är inte alla som ger en detta, som ser såna saker, men det gör Jessica och det är en god egenskap hos en sann vän. Ärligt så vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva men Jessica vet nog precis hur jag känner/tycker. Tack för att du är min vän i vått och torrt! Ville bara få detta sagt!!!

Såhär fin var dessutom Mollie efter allt vårat pyssel som vi sysslat med idag ;)

2 kommentarer:

  1. Du gör mej så jävla glad Maria...<3 LOVE!

    SvaraRadera
  2. stackars bebis, nerkletat med färg, VARFÖR?????

    SvaraRadera