tisdag 23 november 2010

En promenad i stormen

Denna dag har bjudit på en trevlig förmiddag tillsammans med familjen. När det var dags för Jimi att bege sig till jobbet kom Johanna och Noah på besök. Vi begav oss ut på promenad i stormen. Det var kallt men framförallt SKÖNT! Ungarna de sov hela tiden och fortsatte så ute på altanen när vi kom hem igen. Mammorna avnjöt en kopp te tillsammans medan barnen sov. Nu ikväll har jag tillagat chilikassler, ris och en massa broccoli. Det blev en höjdare, mamma sa iaf att det var gott och det litar jag på ;) Vi får väl se vad karln tycker när han kommer hem. Mollie sussar gott i vagnen just nu och jag och mamma kikar lite på "Halv åtta hos mig".

Förresten så är julsakerna upplockade från källaren så jag bara väntar på tid att fixa i ordning. Troligtvis imorgon kväll.

Gokväll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar