torsdag 28 oktober 2010

VC

Imorse hade jag en tid hos en läkare för att kolla blodtrycket så här efter graviditeten, samt lite annat grejs. Äntligen var det mycket bättre. Så nu får jag skära ner på medicinen till en tablett om dagen istället för 3, ska kolla trycket en gång i ett par veckor framöver och om 2 veckor är tanken att jag ska sluta helt med medicinen. Hoppas trycket fortsätter att vara normalt när jag slutar med medicinen då! Jag har aldrig tidigare haft problem med högt blodtryck. Jaja, Jimi jobbade iaf ett par timmar idag så jag begärde hjälp från mamma medans jag var på VC, för att slippa släpa med Mollie dit. När jag kom hem möttes jag av denna underbara syn! Min fina lilla dotter som sov så sött så :)



När Jimi kom hem idag tog hela familjen en skööön långpromenad :) Sånt gillas :)

1 kommentar: