söndag 15 augusti 2010

Söndag

Yes återigen söndag då...
I fredags köpte vi golv mm, bilbarnsstol, skötväska, bebiskläder och lite annat grejs ;) Det blev en lång men bra dag i Örebro. Det blev ett par timmar hos brorsan med fredagsmys innan vi åkte hem ju ;) Igår blev vi bjudna på smörgåstårta hos Patrik och Linda och efter det spenderades kvällen i Hammarn. Grabbsen drack ett par öl medans vi flickor höll oss till annat, dessutom spelades det ett par plumpomgångar. Mkt trevligt var det iaf ;)
Idag har här städats och Jimi är i full färd med att klippa gräset. Om en stund bär det av till svärmor då Monica och Micke kommer förbi där idag. Det var allt skulle jag tro!

1 kommentar:

  1. det var ju typiskt att du hade köpt en men det du kan ju lika gärna ha tur. det här var en sån där dyr bhaffär som jag alltid måste gå på för det finns liksom ingen lindex eller hm-bh som passar åt mitt elände. kanske var därför hon inte tyckte att jag skulle chansa - för att de kostar hur mycket som helst! hur känns det såhär på slutspurten? är du redo? (inte jag) =)

    SvaraRadera