onsdag 4 augusti 2010

Konstig morgon

Jag sov jättedåligt inatt! Drömde bara en massa otäcka drömmar och kände mig hur trött som helst när Jimis klocka ringde 6.30. Men jag försökte sova vidare och strax före 7.30 åkte han till jobbet. Strax därefter hörde jag en massa konstiga ljud som inte kunde vara Tarzan eftersom han sov utanför sovrummet precis som vanligt och helt plötsligt kommer Jimi in i sovrummet och säger hej! Han hade sett fel på schemat och började inte fören 9.30 haha! Så han kom och la sig igen och Maria somnade om och sov mycket mycket bättre än på hela natten och bebis var alldeles lugn i magen :) Tacksamt! Men nu är jag uppe och ska strax iväg och köra mammsen till bussen, hon ska på Ålandskryssning ;) Själv ägnar jag eftermiddagen åt jobb!
Ikväll myser vi till det med hallon/bananpaj och nästa Sawfilm i ordningen...vi har tagit en varje kväll de senaste dagarna och ikväll är det dags för nummer 4 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar