torsdag 12 augusti 2010

Besök hos BM

Idag var Jimi med på besöket hos BM :) Kul att han hade möjlighet att bli med igen nu när han har semester :) Vild som vanligt var bebben och BM fick sig ett par sparkar ;) Allt är som det ska och det är skönt det. Idag har vi även besökt lilla lilla mormor och tagit en liten fika med henne, tänk att det alltid är så mysigt att komma hem till mormor!!!

Dörren till bebbens rum är på plats, dock efter mkt blod, svett och tårar. Skämt åsido, men efter många svordomar från min käre sambo... Det var det som gårdagen ägnades åt, själv gick jag mest runt här hemma och städade efter sågens framfart...och mitt i uppe i allt bakade jag bullar, stabilt! Imorgon far vi till Örebro och inhandlar golvet till rummet också och säkert en massa annat skojsigt, om jag får bestämma iaf ;) Nu ska här bakas bröd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar