torsdag 1 juli 2010

Överraskning

När Jimi kom hem ikväll fick jag en ordentlig överraskning! Han har tagit semester fredag, lördag och söndag (måndag är han redan ledig)!!!!!!!!!!!! Och han har planerat det i 1,5-2 månader utan att säga något :) Ååååh gissa om jag blev GLAD! Jag som avskyr hans långa jobbhelger. Vi hade ställt in våra planer med Anna och Markus imorgon, så vitt jag visste. Men de kommer hit på middag imorgon :) Ska bli så trevligt!!! Han är allt för go min karl!!!!!!!

Kärlek är det bästa som finns!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Vad kul :) Mathias berättade för mig igår att han har semester redan v28 och inte 29, det passar jätte bra då mitt schema för den veckan är blandat med fredagen ledig, skitbra. Annars går vi om varandra hela sommaren ha ha.
    Ha en bra helg :) Kram/A

    SvaraRadera