fredag 23 juli 2010

Det är fredag...

...men det känns som lördag. Det blir väl så när man jobbat flera dagar i sträck och sedan är ledig och även det att jag och Jimi är lediga samtidigt :) I hela 4 dagar!!!! Lovely ;) Och det är inte så långt kvar tills hans semester heller. Den semestern kommer att bli lugn, vi ska göra klart allt som ska göras här hemma innan bebisen kommer och jag kommer nog inte orka så mkt heller. Det beror väl lite på hur allt artar sig. Inatt har jag sovit bättre! Jag hade inte alls lika ont inatt och sen tror jag att det gör lite att veta att varken min eller Jimis klocka kommer ringa. Vi sov som stockar båda två, förutom mina nattliga toabesök då ;)

Ojdå...nu fick jag visst inte skriva mer. Jimi är stressad ;) Vi ska till Hammarn och grilla och umgås med familjen Bark. Vi höres :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar