onsdag 28 juli 2010

Bullbak

Denna eftermiddag bjöd på ett litet bullbak för att fördriva tiden. Jag gillar verkligen att baka och greja och på sista tiden har det blivit en hel del. Kul att fylla frysen inför hösten. Finns väl viss risk för att det kommer att gå åt en del fikabröd i september/oktober ;) Dessutom fyller jag snart år, vilket jag iofs inte ägnat många tankar.

Dagen i övrigt bjöd på spännande jobb och ett besök hos BM. Den vanliga har semester och den som var nu var hur gullig som helst :) Som alltid krångel med mina prover och provsvar, jag är van nu, men vi löste det bra tillsammans tror jag :) Allt såg bra ut, inga konstigheter. Det enda var att min kurva gått ner men hon sa att det kunde bero på att hon mäter på ett annat sätt än den vanliga. Inget att oroa sig över iaf så då får jag väl tro på det då :) Hon var typ helt säker på att Stigbritt ligger med ryggen tvärs över min navel eftersom det mer eller mindre alltid är stenhårt i det området och för att hjärtljuden var så tydliga där :) Lite skoj att veta vad vi känner om kvällarna här hemma. Smärtan jag känt av sista tiden är precis som jag trodde foglossning så jag blev tillsagd att ta det lugnare och vila mer. Görsvårt tycker jag!!! Men jag får väl skärpa mig då ;) Blir det värre var det iaf bara att höra av sig :)

Hälsade på världens sötaste Noah igår också!!!! Vilken goding, och så liiiiten! Honom gjorde Johanna och Claes bra! Jag fick honom i famnen direkt och han somnade så sött så :) Längtan efter Stigbritt är ENORM nu!

Dags att städa undan i köket och hoppas på att karln som kommer hem om en stund blir nöjd över nybakade bullar. Kanske hinner jag (borde jag) lägga mig på soffan och fortsätta i min spännande bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar