söndag 20 juni 2010

Söndag igen

Vad tiden bara går!!! Idag går jag in i vecka 26 i graviditeten (25+0) och jag njuter av varje sekund! Jag mår ju bra och har gjort det hela tiden :) Jag älskar sparkarna i magen och funderingarna på vem som gömmer sig därinne. Just nu längtar jag till återbesöket hos läkaren då vi förhoppningsvis får kika in hos bebisen igen.

Helgen har i övrigt varit bra. I fredags var vi hos Lenny, Sanna och Adam i Grythyttan, åt god mat, umgicks, kollade på film mm. Igår var jag med Johanna till Karlstad en riktig snabbsväng. Efter det var jag ner till Hällevi och kollade på fotbollsmatch. Min minsta brorson Linus spelade med sitt BK Forward. Jag stod där med tårar i ögonen hela tiden (pga mina hormoner), tänk att han blivit så stor! Sedan besökte vi pappa och mindes lite...

Nu har Jimi precis åkt till jobbet...men han är snart hemma igen :) Ganska skönt när han jobbar 9.30 - 14.00. Vi får väl se vad som händer sen...säkert slipning av hallen :) Och ikväll kommer Liv hem :)

Slänger in ett par bilder från häromdagen när Engla var här en liten stund :)







1 kommentar:

  1. Visst är det väl underbaaaart med ett litet liv i magen!!!
    Njuuuut!
    Jag har saknat mina magar varje gång den försvinner.
    Men visst är bebis efterlängtad.
    Jag skrattar varje gång jag läser namnet Stigbritt, såååå härligt!
    KRAM

    SvaraRadera