onsdag 16 juni 2010

Nålarnas dag

Hemma!!!
Tanden är UTE! Och det känns grymt gött!
Eller jag har ont men nu kommer värken iaf att försvinna.
Först imorse var jag ju till Labb för ny provtagning blev stucken 3 gånger i armarna innan de insåg att det inte gick och stack mig i fingret. När jag kom hem ringde de från Örebro och ville att jag skulle ta ett prov där innan utdragningen så vi fick åka tidigare. Så i Örebro fick jag alltså ta samma prov som på morgonen, för att en läkare skulle ge klartecken ifall de fick dra ut tanden eller inte. Hon som tog provet tyckte synd om mig och ville inte plåga mig mer så hon tog fingret direkt, men fick sticka 2 gånger innan hon blev nöjd... väl hos käkkirurgen fick jag dessutom 3 stycken bedövningssprutor... så jag lär väl knappast vara rädd för nålar efter idag ;)
Nu ska jag vila på soffan resten av kvällen...jag blev rådd till det pga min ökade blödningsbenägenhet...

Vi hörs!

3 kommentarer:

  1. JAA klart jag vill. Vad tycker du, kaffe eller promenad kanske?
    Nästa vecka jobbar jag Mån o Fredag o så helgen, ledig tis,ons o tors vad jag vet än. Kan du då? Kram/A

    SvaraRadera
  2. Ja, det gör jag:) Om det inte blir mer jobbdagar eller så.
    Kraam

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du har varit! Ta det lugnt nu och bara slappna av...!

    SvaraRadera