söndag 23 maj 2010

Pappa 72 år

Idag är dagen då pappa skulle ha fyllt 72 år. Istället för att fira med smörgåstårta och gräddtårta i bersån på Kronhagsvägen besökte jag och mamma hans grav, tände ljus och mindes alla fina stunder. Mycket har förändrats sedan han lämnade oss men han kommer för alltid att leva kvar inom oss, oavsett vad som händer. Det finns massor jag skulle vilja skriva men detta får räcka.

Pappa du fattas oss, saknaden och sorgen är oändlig och jag längtar tills den dagen vi ses igen. Jag älskar dig lilla pappa.



Bild tagen i bersån för exakt ett år sedan. Redan då hade allting börjat men vi visste inte då vad som komma skulle bara 3 månader senare.

3 kommentarer:

  1. Vad lika ni är :)

    SvaraRadera
  2. Sitter nu här o gråter min vän,
    han var så fin din pappa <3
    och det har DU ärvt!!!
    En underbart fiiin människa, Maria! <3

    LOVE YOU!

    SvaraRadera