onsdag 26 maj 2010

Ledig dag och bättre besked

Det blev ledigt idag :) Sköööönt :) Vi hann med en rensning hemma och en tur till tippen ;) Fick besök av Nilla som höll mig sällskap i mera röj. Runt halv 4 hämtade vi Englisen på Masken. Hon såg oss direkt när vi parkerade bilen och blev hur glad som helst och sprang fort som bara den till grinden och mötte oss med ett STOOOORT leende! Världens goaste det där ;) Vi åkte till Ica och handlade och hon var sååå stolt för att hon fick köra vagnen själv ;) Sen var vi hemma och lekte ute på gården, blev lite kurragömma också. Sen gjorde vi självklart pannkakor!!!! Hon har verkligen tålamod till att vara med hela tiden. Efter maten tittade vi på Alvin och gänget. Vi mös ner oss i soffan alla tre, Engla i mitten. Snacka om att man fick en liten hint om hur framtiden kommer att bli ;) Såååå mysigt så och hon var så gooo och kramades och kom lite närmre när hon blev rädd ;) En mysig eftermiddag/kväll helt enkelt med underbara lilla tjejen!!! Det blev en aning tomt när hon åkte och vi blev väl lite smått handlingsförlamade hehe.

Idag ringde läkaren upp mig. Proverna visade bättre värden nu men fortfarande under 100 så jag ska fortsätta gå varannan vecka ungefär. Ni kan tro att det känns bra!!! Nu är vi lättade ända tills nästa gång vi ska vänta på provsvar!!! Men jag skulle däremot öka på dosen Levaxin eftersom det provet fortfarande inte var bra, det oroar jag mig inte lika mkt för, just eftersom jag får medicin för det.

Nu kryper vi nog snart ner. Imorgon vankas jobb! Inte så länge men ändå :)

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt skrivet Maria <3
    Blir så stolt över våran tjej :)
    Jag/vi är så tacksamma för att ni finns för oss alla 3.

    Love You...

    p.s TACK för den fiiiin kommentaren i min blogg d.s...PUSS

    SvaraRadera