tisdag 2 februari 2010

Snöööö

Ujuj vad mkt det snö det kommit den sista tiden. Det är iaf fruktansvärt fint ute :) Men jag ser dock inte fram emot när det väl blir töväder...huuu vad blött det kommer att vara då. Den dagen den sorgen ;)

Annars har jag varit sjuk ett par dagar nu så dessvärre har jag inte njutit så värst mkt av den där snön ändå. Jag har varit riktigt seg och tung i huvudet. Det är jag fortfarande men det kanske beror på annat. Har sån grym huvudvärk av och till och en massa konstiga drömmar, häromnatten vaknade jag och tårarna bara sprutade och stackars Jimi han fattar ingenting. Och en annan kväll sov jag så djupt här i soffan att han knappt fick liv i mig. Han har det inte lätt han ;) Men han bryr sig så mkt om mig att det är helt sinnessjukt ibland *L* Jag är lyckligt lottad! Denna dag har bestått av massvis med kärleksfulla sms, inte för att det inte brukar vara så men idag har det varit mååånga fler haha!

Nåja! Livet rullar på och jag stormtrivs!!! Tarzan och jag vi fördriver mest dagarna tillsammans, han har förresten fått en ny kompis, lilla Valle! Alldeles lurvig, busig och kaxig är han. Alldeles perfekt för griniga gammla gubben Tarzan ;)

Nu ni kära vänner ska jag bege mig till svärmor. Jimi slutar jobbet om en stund och jag lär hämta honom eftersom hans bil har lagt av nu igen *suck* När vi kommer hem ska vi äta kokt korv med bröd och stark senap, det är finemang det!

1 kommentar:

  1. åhhh, tarzan, jag saknar honom! det ser ut som att jag kommer utan karl på kalaset :) /pilli

    SvaraRadera